Karolina Kostuch - Fizjomed Centrum Osteopatii i Fizjoterapii Kraków
karolina kostuch trener personalny w fizjomed

Karolina Kostuch

fizjoterapeuta

O mnie:

Absolwentka Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia oraz trener personalny.

Od 2014 roku regularnie trenuje, interesuje się sportem i zdrowym stylem życia. Pasjonuje ją rozwijanie wiedzy z zakresu anatomii, fizjologii ruchu i żywienia u osób aktywnych fizycznie.

Swoje doświadczenie w pracy trenera zdobywa od 2016 roku. Brała udział w szkoleniach z zakresu treningu siłowego, fizjoterapii w dysfunkcjach narządu ruchu, a także dietetyki sportowej.

W swojej pracy wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu treningu siłowego, ćwiczeń rehabilitacyjnych, zarówno w kontekście poprawy wyglądu, prewencji oraz powrotu do sprawności po kontuzjach.

Specjalizuje się głównie w rehabilitacji ruchem, pracując z pacjentami w różnym wieku zarówno z młodzieżą, jak również z dorosłymi.

Poza pracą interesuje się podróżami, gotowaniem oraz tańcem.

Kursy i szkolenia:

Programowanie treningu siłowego, Wrocław
Movement Strategy – Kończyna górna, Kraków
Praktyka ortopedyczna – Bark, Kraków
Praktyka ortopedyczna – Kolano, Kraków
„Szyja – zastosowanie technik funkcjonalnych”, Kraków
Trener personalny, Centrum Kształcenia Kadr Sportowych, Wrocław

0%
Zaangażowania
0
lat doświadczenia
0%
punktualnych wizyt

Moje artykuły

Dla czego cwiczenia to najważniejszy element rehabilitacji

Dlaczego ćwiczenia są ważny elementem rehabilitacji

Ruch i aktywność fizyczna są nieodłącznym elementem ludzkiego życia. Jesteśmy w ciągłym ruchu – chodząc, siadając, gotując, sprzątając, czy też wykonując różnego rodzaju treningi. Wynikiem tych aktywności, choć często się na tym nie zastanawiamy, jest przyjmowana przez nas postawa ciała. O ile podczas ćwiczeń fizycznych jesteśmy skoncentrowani na ciele i staramy się być dokładni, o...
Czytaj
jak zadbać o swoja sylwetkę zimą

Jak dbać o sylwetkę w okresie zimowym?

Zima to trudny czas dla naszego ciała. Krótkie dni, brzydka pogoda i niska temperatura nie zachęcają nawet do wychodzenia z domu, nie wspominając już o aktywności fizycznej. Dodatkowo częściej sięgamy po słodkie bądź słone przekąski, które nie służą naszej sylwetce. Dlatego często wiosną zauważamy u siebie kilka nadprogramowych kilogramów. Co zrobić, aby uniknąć rozczarowania? Jak...
Czytaj