Absolwentka Logopedii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, Neurologopedii w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Oligofrenopedagogiki z elementami psychologii rewalidacyjnej w Galicyjskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie oraz Komparatystyki literackiej na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Tytuł pracy dyplomowej: Prenatalne uwarunkowania rozwoju mowy
Od 2013 roku pracuje w Maltańskim Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i ich Rodzinom, prowadząc terapie mowy, komunikacji i terapie karmienia. Współpracuje z wieloma przedszkolami krakowskimi, od 2019 roku prowadzi praktyki dla studentów logopedii. Wspiera udział całej rodziny w procesie terapeutycznym.
Pracuje z dziećmi z różnorakimi problemami z zakresu jedzenia:
W naszej placówce prowadzi konsultacje diagnostyczne i indywidualne terapie dla dzieci głównie od 3 do 6 roku życia.
Pasjonują ją podróże, odpoczywa czytając, miłośniczka zarówno kotów, jak i psów.
Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dorosłych i dzieci, A.M.Pękacka-Egli
Wybiórczość pokarmowa u dzieci ze spektrum autyzmu. Program MARCHEWKOWE POLE (prowadząca: Agnieszka Rajs-Glazar)
ENMOT – Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego (prowadzący: Magda Mazur, Sebastian Grzechnik)
Dysfagia u niemowląt i małych dzieci (prowadząca: Dore Blom)
Karmienie noworodka i niemowlęcia. Od teorii do praktyki. Szkolenie dla specjalistów. (prowadzący: dr n. zdr. Marta Wawrzynów, mgr Adela Białoboki-Chylińska)
Niemowlak u logopedy II Miobobo © – krótkie wędzidełko u niemowląt – podejście praktyczne. (prowadząca: dr n.hum. Marzena Machoś)
Diagnoza odruchów oralnych u noworodków i niemowląt (prowadząca: dr Mira Rządzka)
Diagnoza logopedyczna dzieci dwujęzycznych (prowadząca: dr Aneta Nott-Bower)
Diagnoza zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie (prowadząca: prof. UMCS dr hab. Jolanta Panasiuk)
Opóźniony warsztat mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne (prowadząca: mgr Agata Gładowicz – Bojarska)
Pacjenci z wadami twarzoczaszki. Podejście interdyscyplinarne (konferencja naukowo-szkoleniowa, Kraków)
Szkolenie PECS – Poziom 1 (prowadząca: Magdalena Kaźmierczak)
Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – Stopień 1 (prowadząca: Monika Jerzyk)
Zaburzenia karmienia u dzieci. Zespołowe postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne
Spektrum autyzmu – spektrum terapii. Całościowe podejście terapeutyczne do całościowych zaburzeń rozwoju (pod patronatem Józefa Maciuszki)
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych
z poborem pokarmów i nadawaniem mowy (prowadząca: Aleksandra Łada)
Karmienie i jedzenie w perspektywie logopedycznej (konferencja, Kraków 2019)
Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne (M. Baj-Lieder)
Wspomaganie karmienia dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym (M. Przeździęk)
Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym (M. Baj-Lieder)
Kids’ Skills: Dam Radę! Oraz Jestem z Ciebie dumny! (tytuł praktyka metody)
Rozwój funkcji karmienia – zaburzenia i leczenie: Podstawy responsywnego karmienia (Jenny McGlothin)
Od jedzenia, oddychania, połykania do mówienia. Wprowadzenie do funkcji prymarnych (M. Machoś)