Edyta Szczurek neurologopeda terapeuta integracji sensomotorycznej

Edyta Szczurek

neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej

O mnie:

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach kierunku: Logopedia, Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego kierunku: Neurologopedia oraz Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

Od 2016 roku pracuje jako neurologopeda w Maltańskim Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i ich Rodzinom. Ponadto prowadzi konsultacje w zakresie karmienia, oceny rozwoju mowy i komunikacji w krakowskich żłobkach.

Zajmuje się terapią niemowląt i małych dzieci z trudnościami w realizowaniu funkcji pokarmowych, przede wszystkim:

  • z trudnościami w karmieniu z butelki, piersi,
  • z trudnościami w przyjmowaniu pokarmu z łyżeczki, piciu, gryzieniu i żuciu,
  • niechętnie rozszerzających dietę,
  • nadmiernie śliniących lub krztuszących się,
  • z nadmiernie wyrażonym odruchem wymiotnym,
  • jedzących wybiórczo, z awersją pokarmową,
  • z neofobią żywieniową czy ARFID,
  • przedwcześnie urodzonych,
  • z rozszczepem, mózgowym porażeniem dziecięcym, zespołami genetycznymi, wadami twarzoczaszki,
  • karmionych alternatywnie: sonda / PEG.

W FIZJOMED Prywatne Centrum Osteopatii i Fizjoterapii prowadzi konsultacje diagnostyczne i indywidualne terapie dzieci do lat 4.

W wolnym czasie lubi podróże, góry i książki.

 

Kursy i Szkolenia:

Trudności w jedzeniu u dziecka – perspektywa psychologiczna. Jak wspierać rodziców i dziecko? (2019)
Jedzenie doustne wyzwaniem dla dzieci karmionych przez sondę lub PEGa (2019)
Rozwój funkcji karmienia – zaburzenia i leczenie: Podstawy responsywnego karmienia (Jenny McGlothlin, 2019)
Konferencja „Karmienie piersią a ortodoncja” (2019)
Konferencja „Karmienie i jedzenie w praktyce logopedycznej” (2019)
Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno – motorycznym (2018)
Diagnostyka i bioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt – nowe podejście (2018)
Diagnoza i terapia zaburzeń karmienia (2017)
Wczesna interwencja logopedyczna (2017)
Metoda verbotonalna w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej (2017)
Terapia ustno – twarzowa i jej wpływa na rozwój funkcji pokarmowych i mowę u dzieci z grupy ryzyka i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi, moduł I (2017)
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii , moduł II (2017)
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii , moduł I (2017)
II stopień oraz uzyskanie certyfikatu i uprawnień terapeuty integracji sensorycznej (2016)
Neurobiologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej I stopień w zakresie terapii integracji sensorycznej (2015)
Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych (2015)

0%
Zaangażowania
0
lat doświadczenia
0%
punktualnych wizyt
0
Godzin szkoleń