Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach kierunku: Logopedia, Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego kierunku: Neurologopedia oraz Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Od 2016 roku pracuje jako neurologopeda w Maltańskim Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i ich Rodzinom. Ponadto prowadzi konsultacje w zakresie karmienia, oceny rozwoju mowy i komunikacji w krakowskich żłobkach.
Zajmuje się terapią niemowląt i małych dzieci z trudnościami w realizowaniu funkcji pokarmowych, przede wszystkim:
W FIZJOMED Prywatne Centrum Osteopatii i Fizjoterapii prowadzi terapie dzieci do 2,5 roku życia.
W wolnym czasie lubi podróże, góry i książki.
Najpierw zapytaj o zgodę – zlęknione niejadki, niespokojne posiłki (Marsha Dunn Klein)
Trudności w jedzeniu z perspektywy potencjalnie traumatycznego doświadczenia. Rola podejścia opartego na relacjach (Małgorzata Tchurz)
Trudności w jedzeniu u dziecka – perspektywa psychologiczna (Zuzanna Antecka)
Karmienie wcześniaka na oddziale neonatologicznym (Marta Karwot – Pięta, Joanna Kupczak)
Wrażliwe niemowlę a symptomy sensoryczne SensiBaby (Małgorzata Karga)
Wcześniactwo jako trauma (Iwona Pawlicka)
Dysfagia pediatryczna – diagnostyka i terapia (Anna Maria Pękacka – Egli)
Strukturalna terapia neurologopedyczna z anatomią palpacyjną – podejście funkcjonalne (Aleksandra Kaczyńska, Ewa Wojewoda)
Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne (Aleksandra Kaczyńska, Ewa Wojewoda)
Zrozumienie typowego i nietypowego rozwoju senso–motorycznego jako przewodnik dla rozumowania klinicznego we wczesnej interwencji terapeutycznej (Liana Milioti)
Dysfagia u niemowląt i małych dzieci (Dore Blom, 2020)
Tongue Tie Congress, Pierwszy Międzynarodowy Kongres Wędzidełek (2020)
Guguhopla i Przyjaciele. Od wcześniaka do roczniaka – wybrane aspekty terapii karmienia (2019)
Trudności w jedzeniu u dziecka – perspektywa psychologiczna. Jak wspierać rodziców i dziecko? (2019)
Jedzenie doustne wyzwaniem dla dzieci karmionych przez sondę lub PEGa (2019)
Rozwój funkcji karmienia – zaburzenia i leczenie: Podstawy responsywnego karmienia (Jenny McGlothlin, 2019)
Konferencja „Karmienie piersią a ortodoncja” (2019)
Konferencja „Karmienie i jedzenie w praktyce logopedycznej” (2019)
Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno – motorycznym (2018)
Diagnostyka i bioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt – nowe podejście (2018)
Diagnoza i terapia zaburzeń karmienia (2017)
Wczesna interwencja logopedyczna (2017)
Metoda verbotonalna w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej (2017)
Terapia ustno – twarzowa i jej wpływa na rozwój funkcji pokarmowych i mowę u dzieci z grupy ryzyka i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi, moduł I (2017)
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii , moduł II (2017)
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii , moduł I (2017)
II stopień oraz uzyskanie certyfikatu i uprawnień terapeuty integracji sensorycznej (2016)
Neurobiologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej I stopień w zakresie terapii integracji sensorycznej (2015)
Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych (2015)