Małgorzata Długosz-Boś

fizjoterapeuta, intruktor pilates

O mnie:

Absolwentka Fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz kosmetologii na Krakowskiej Wyższej Szkole Promocji Zdrowia. Ukończyła również studia podyplomowe z pedagogiki, a w 2020 roku otrzymała stopień doktora na wydziale rehabilitacji Ruchowej na AWF w Krakowie.

Po studiach rozpoczęła pracę głównie jako dydaktyk, szkoląc przyszłych fizjoterapeutów i masażystów. Od 2016 roku pracuje w Centrum Sportu i Rekreacji na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia ze studentami. Jest instruktorem pilates z kilkuletnim doświadczeniem. Swój doktorat poświęciła właśnie tej metodzie, którą chętnie wykorzystuje zarówno w pracy indywidualnej z pacjentami, jak również podczas zajęć w grupach.

W Fizjomed Prywatne Centrum Osteopatii i Fizjoterapii prowadzi zajęcia pilates dla kobiet. Szczególną grupę stanowią kobiety, które borykają się z dolegliwościami bólowymi w obrębie kręgosłupa, stawów, z ograniczeniami ruchomości, chcące zadbać o swoją postawę i wyrobić dobre nawyki. W jej kręgu zainteresowań jest również uroginekologia, dlatego z wykorzystaniem metody pilates prowadzi grupy dla kobiet planujących ciążę, będących w ciąży, a także wracających do formy po porodzie. W swojej pracy jako instruktor pilates wykorzystuje wiedzę fizjoterapeutyczną, co pozwala na wyznaczanie indywidualnych ścieżek terapeutycznych i monitorowania efektów podczas zajęć.

Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w kursach i szkoleniach z zakresu fizjoterapii i kultury fizycznej. Jej pasją jest sport, przede wszystkim taniec, który w przeszłości uprawiała turniejowo.

Kursy i szkolenia:

Kurs Instruktora Pilates praca na matach I i II stopnia oraz Pilates Core ( grupy zwiększonego ryzyka – specjalizacja: praca po porodzie, senior, zdrowy kręgosłup)
Kurs Trener Personalny Pilates specjalizacja Core
Szkolenie „Trening dna miednicy”
Szkolenie „Aktywna przez 9 miesięcy”- ćwiczenia dla kobiet w ciąży
Kurs masażu I i II stopnia obejmujący masaż klasyczny, sportowy, relaksacyjny, kontralateralny, izometryczny, odchudzający oraz drenaż limfatyczny
Kurs Psychosomatycznego Masażu twarzy w ramach Międzynarodowej Szkoły Masażu dr. Sergeya Shchurevicha potwierdzony międzynarodowym certyfikatem
Kurs Testy kliniczne w fizjoterapii. Badanie narządu ruchu
Szkolenie on- line „Ćwiczenia w bólu. Jak dobierać, co zlecać i jak budować progresję w przewlekłych bólach pleców”
Szkolenie on- line „Punkty kluczowe w terapii manualnej. Biomechaniczne spojrzenie na kręgosłup i stawy obwodowe”