Mobilizacja blizny poporodowej

Jak sobie z nim radzimy

Osteopatia w mobilizacja blizny poporodowej

Terapia osteopatyczna jest niezwykle skuteczna w przypadku mobilizacji blizny poporodowej. Stosowane techniki pozwalają na zwiększenie elastyczności blizny, zmniejszają uczucie dyskomfortu i bólu w okolicy blizny, a także w okolicy kręgosłupa. Terapia polega na pracy z napiętymi tkankami okolicy blizny, na pośrednim uwalnianiu napięcia z tkanek oraz poprawie ukrwienia i drenażu w okolicy blizny. Pozwala to także na zlikwidowanie ograniczeń ruchomości oraz korzystnie wpływa na poprawę wyglądu blizny.

Zwiększenie elastyczności blizny
Ból w okolicy blizny
Ograniczenie ruchomości
Zmniejszenie dyskomfortu
Ból kręgosłupa
Stany pooperacyjne
Poprawa wyglądu blizny

Rehabilitacja w mobilizacja blizny poporodowej

Mobilizacja blizny poporodowej jest często zupełnie zaniechana lub pomijana przez kobiety. Tymczasem rehabilitacja w bardzo korzystny i bezinwazyjny sposób pomaga poprawić wygląd blizny, zmniejszyć dyskomfort i ból, poprawić ruchomość. Dzieje się to dzięki indywidualnej pracy z terapeutą poprzez manualną mobilizację blizny, instrukcję jak automobilizować i pielęgnować bliznę, a także dzięki delikatnym ćwiczeniom rozciągającym okolicę blizny. W całkowicie bezpieczny sposób mamy mogą poprawić swoje samopoczucie i poprawić komfort sprawności fizycznej po niedawnym porodzie.

Zwiększenie elastyczności blizny
Ból w okolicy blizny
Ograniczenie ruchomości
Zmniejszenie dyskomfortu
Ból kręgosłupa
Stany pooperacyjne
Poprawa wyglądu blizny

Obejrzyj nasz poradnik

Obejrzyj nasz poradnik i dowiedz się jakie korzyści może przynieść przyszłym mamom skuteczna fizjoterapia.

Poradnik blizna po porodzie - Fizjomed Fizjoterapii

☀️ Sezon tarasowy uważamy za otwarty!
Dziś można poczekać na wizytę albo pacjentów popijając kawę w słońcu!
#fi #centrumosteopatii #centrumfizjomed #fizjomed #osteopata #fizjoterapia #wiosna #czwartek
🌸 Wiosenna nowość w naszym centrum! ---
Do naszego zespołu specjalistów dołączyła fantastyczna 🗣 neurologopeda - Marta Karwot-Pięta.
---
Marta od lat zajmuje się terapią niemowląt i małych dzieci z trudnościami w realizowaniu funkcji pokarmowych. ---
Z jej pomocy korzystają rodzice dzieci :
🍼 z zaburzonym odruchem ssania,
🍼 z trudnościami w karmieniu z butelki, piersi, przyjmowaniu pokarmu z łyżeczki, piciem, gryzieniem i żuciem, połykaniem, 🍌 niechętnie rozszerzających dietę,
🔹z krztuszeniem się lub nadmiernie wyrażonym odruchem wymiotnym podczas karmienia, 🔹nadmiernie się śliniących, 🔹jedzących wybiórczo lub odmawiających przyjmowania pokarmów o określonych konsystencjach, smakach, kolorach itp.,
🔹karmionych alternatywnie: sonda/PEG,
🔹wymagających wsparcia w zakresie karmienia ze względu na: rozszczep, mózgowe porażenie dziecięce, zespoły genetyczne, wadę twarzoczaszki, przedwczesne narodziny lub niedotlenienie okołoporodowe.
---
W naszym centrum prowadzi konsultacje diagnostyczne i terapie dzieci 👶👧👦 do 3 roku życia we wtorki i czwartki.
#fi #fizjomed #neurologopeda #neurologopedakrakow #centrumfizjomed #fizjomedkrakow #ndtbobath #dziecisawazne #terapiadzieci
Wróciła do nas po przerwie i obdarowała ciastem marchewkowym owiniętym pięknym mottem! :) ---
Marzena - fizjoterapeutka, studentka osteopatii i prywatnie mama dwóch pociech ponownie przyjmuje w naszym centrum!
Zapraszamy w poniedziałki i środy:) #fi #fizjomed #centrumosteopatii #centrumfizjoterapii #fizjoterapia #ciaza #fizjomedkrakow #krakow #poniedzialek #monday #motto
Reprezentant Polski ⚽️Bartosz Kapustka @kapi67 rozpoczął rehabilitację po operacji więzadła krzyżowego.
Działamy i czekamy na efekty!
#fi #fizjomed #centrumfizjomed #osteopata #fizjoterapia #bartoszkapustka #fizjoterapia #laczynaspilka