Przygotowanie do porodu

Jak możemy Ci pomóc

Terapia osteopatyczna umożliwia zbalansowanie napięcia na poziomie mięśni dna miednicy i powłok brzusznych. Doprowadza także do uwolnienia kości krzyżowej i zrównoważenia funkcjonowania przepony. Jest metodą całkowicie bezbolesną i bezinwazyjna.

Skutecznie radzi sobie z takimi problemami jak:
Przodujące łożysko
Owinięcie pępowiną
Obniżenie płodu
Normalizacja napięcia
Zmniejszenie ryzyka komplikacji okołoporodowych

Działania rehabilitacyjne pomagają uelastycznić mięśnie krocza i dolnego odcinka kręgosłupa. Uczą przyszłą mamę, jak rozluźniać dolne partie ciała oraz jak oddychać torem brzusznym, a także zapewniają optymalny tonus mięśni brzucha.

Skutecznie radzi sobie z takimi problemami jak:
Ćwiczenia dla kobiet w ciąży
Wzmacnianie kręgosłupa
Ćwiczenie mięśni dna miednicy
Obniżenie płodu
Redukcja napięcia
Ćwiczenia oddechowe

Obejrzyj nasz poradnik i dowiedz się jakie korzyści może przynieść przyszłym mamom skuteczna fizjoterapia.

poradnik-film-yt-ciaza-fizjoterapia

❤️#osteopatia
Miło rozpoczynamy dzień! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ taką opinię  otrzymał #Fizjomed od jednej z młodszych pacjentek 😊
---
I jak tu nie lubić swojej pracy?🤔 #fi #fizjomed #centrumfizjomed #centrumfizjoterapii #centrumosteopatii #osteopatia #osteopata #fizjoterapia #fizjoterapeuta #dziecisawazne #osteopatakrakow #zdrowie
Dobrego tygodnia! ☀️😁
---
#fi #fizjomed #centrumosteopatii #centrumfizjoterapii #osteopata #centrumfizjomed #dobrynawyk #pozytywnie #fimagazyn #magazynfizjomed #fizjoterapia #osteopatia #umysl
DOBRZE WIEDZIEĆ 🔸🔸 OSTEOPATIA, A BÓL GŁOWY

Ból głowy bardzo często identyfikowany jest w dysfunkcjach odcinka szyjnego kręgosłupa, których objawem może być ból karku. 🙌🏻 Jednak nie zawsze jest to jedyne źródło.
#Ból, może być powiązany m.in. 🔸z dysfunkcjami w obrębie szyi, 🔸stawu skroniowo-żuchwowego, 🔸kończyn dolnych, układem oddechowym,🔸 postawą, 🔸 aktywnością,🔸stresem na który każdy z nas jest narażony. 💆🏼💆🏼‍♂️
#Osteopatia w leczeniu bólu głowy jest skuteczną, bezbolesną i bezinwazyjną terapią. Pomaga zarówno dorosłym osobom, jak również dzieciom. 🙇‍♀️Pacjenci z bólami głowy często są przestymulowani współczulnie.
Zadaniem osteopatów jest przywrócenie balansu organizmowi i poprawa jakości codziennego życia.
#fi #fizjomed #centrumosteopatii #centrumfizjoterapii #fizjoterapia #osteopata #osteopatakrakow #bolglowy #migrena #boleglowy #terapiamanualna #zdrowie