Kraków: 503 618 066,      Katowice: 780 150 343

Marek Mrowiec

osteopata, fizjoterapeuta

O mnie:

Absolwent Sutherland College of Osteopathic Medicine oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie – kierunku Fizjoterapia.

W praktyce zajmuje się pacjentami z dolegliwościami bólowymi m.in. układu kostno-mięśniowego (bóle kręgosłupa, bóle stawów obwodowych), w stanach ostrych i przewlekłych, pacjentami pourazowymi i po zabiegach operacyjnych. W pracy z pacjentami stosuje się do zasad osteopatii czyli znalezienia przyczyny problemu pacjenta oraz holistycznego leczenia. Aktualnie coraz większą grupę jego pacjentów stanowią osoby z dolegliwościami bólowymi układu pokarmowego, z zaburzeniem pracy układu krwionośnego oraz nerwowego.

Osteopatia stała się jedną z jego codziennych pasji. Zgłębianie wiedzy z zakresu osteopatii, fizjologii i anatomii pozwala mu na coraz doskonalszy warsztat pracy i skuteczniejszą terapię pacjentów. Systematycznie uczestniczy w licznych szkoleniach w Polsce oraz na świecie m.in. w Niemczech i Australii.

Od 2014 jest współorganizatorem kursów podyplomowych dla osteopatów. Współpracując z wybitnymi terapeutami z Francji, Stanów Zjednoczonych, Australii i Nowej Zelandii zapewnia wysoką jakość organizowanych szkoleń.

Poza pracą pasjonuje się narciarstwem, wspinaczką, piłką nożną, historią książki oraz serialami.

Opinie pacjentów

• Konkretny, rzeczowy, komunikatywny. Wybieram się na następne wizyty – to chyba najlepsza rekomendacja. Uczciwie przedstawił w jakim zakresie może mi pomóc i jak długo potrwa kuracja

Andrzej P.
    Pacjent
  • Cudowny człowiek i fachowiec! Nie powierzyłabym swojego kręgosłupa nikomu innemu, uporał sie z kilkudniowym bólem na 1 wizycie! Gorąco polecam!

Marta S.
    Pacjent