Kraków: 503 618 066,      Katowice: 780 150 343

Anna Borowiecka

fizjoterapeuta

O mnie:

W 2012 roku ukończyła studia Fizjoterapii w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz rozpoczęła pracę jako fizjoterapeutka. Od 2014 roku związana zawodowo z Prywatnym Centrum Osteopatii i Fizjoterapii Fizjomed.

W praktyce zawodowej zajmuje się pacjentkami w ciąży oraz po porodzie. Jako terapeutka programu Atrakcyjna Mama pomaga kobietom odpowiednio przygotować ich ciało do poszczególnych etapów ciąży, do porodu oraz bezpiecznie wrócić do równowagi po porodzie. Pracuje także z małymi pacjentami, osobami z dolegliwościami bólowymi kręgosłupa i stawów obwodowych w stanach ostrych i przewlekłych, jak również po urazach i zabiegach chirurgicznych.

Chcąc pomagać pacjentom najskuteczniej jak to możliwe systematycznie doskonali swoje umiejętności w zakresie fizjoterapii biorąc udział w kursach i szkoleniach m.in. z zakresu fizjoterapii uroginekologicznej.

Poza pracą spędza aktywnie wolny czas, spełnia się artystycznie i podróżuje.

Opinie pacjentów

• Pani Ania to wspaniala fizjoterapeutka! Posiada ogromna wiedze, trafnie diagnozuje przyczyne dolegliwosci i dobiera cwiczenia, ktore pomagaja!:) trafilam do Niej z dolegliwosciami w odcinku ledzwiowym i zwiazanymi z nimi bolami, dretwieniami nogi. Pani Ania dobrala zestaw cwiczen, ktore skutecznie mi pomogly! Do tego jest bardzo mila, zyczliwa i empatyczna osoba. Z przyjemnoscia chodzi sie do Niej na wizyty! Polecam Pania Anie wszystkim, ktorzy maja problemy z kregoslupem!

Magdalena W.
    Pacjent