Mobilizacja blizny poporodowej

Jak sobie z nim radzimy

Osteopatia w mobilizacja blizny poporodowej

Terapia osteopatyczna jest niezwykle skuteczna w przypadku mobilizacji blizny poporodowej. Stosowane techniki pozwalają na zwiększenie elastyczności blizny, zmniejszają uczucie dyskomfortu i bólu w okolicy blizny, a także w okolicy kręgosłupa. Terapia polega na pracy z napiętymi tkankami okolicy blizny, na pośrednim uwalnianiu napięcia z tkanek oraz poprawie ukrwienia i drenażu w okolicy blizny. Pozwala to także na zlikwidowanie ograniczeń ruchomości oraz korzystnie wpływa na poprawę wyglądu blizny.

Zwiększenie elastyczności blizny
Ból w okolicy blizny
Ograniczenie ruchomości
Zmniejszenie dyskomfortu
Ból kręgosłupa
Stany pooperacyjne
Poprawa wyglądu blizny

Rehabilitacja w mobilizacja blizny poporodowej

Mobilizacja blizny poporodowej jest często zupełnie zaniechana lub pomijana przez kobiety. Tymczasem rehabilitacja w bardzo korzystny i bezinwazyjny sposób pomaga poprawić wygląd blizny, zmniejszyć dyskomfort i ból, poprawić ruchomość. Dzieje się to dzięki indywidualnej pracy z terapeutą poprzez manualną mobilizację blizny, instrukcję jak automobilizować i pielęgnować bliznę, a także dzięki delikatnym ćwiczeniom rozciągającym okolicę blizny. W całkowicie bezpieczny sposób mamy mogą poprawić swoje samopoczucie i poprawić komfort sprawności fizycznej po niedawnym porodzie.

Zwiększenie elastyczności blizny
Ból w okolicy blizny